mail@menhir74.nl

Zoals de naam al doet vermoeden, stamt onze vereniging uit de jaren ’70. De vereniging is voortgekomen uit het bedrijfsvolleybal van de tabaksfabriek Theodorus Niemeyer, tegenwoordig British American Tobacco Niemeyer.

De groep van het bedrijfsvolleybal werd steeds groter en groter en uiteindelijk zag Menhir in 1974 het levenslicht, onder een naam die refereert aan de zeer goede smashende Obelix.

Jarenlang heeft deze Obelix als logo symbool gestaan. Tijdens het 20-jarig bestaan heeft Menhir een nieuw logo aangeboden gekregen die tot op heden nog steeds de vereniging siert.

In de jaren ’80 was de vereniging uitgegroeid tot 10 teams. In die jaren waren teamsporten erg in. Tegenwoordig is het gezelschap een stuk kleiner maar er zeker niet minder gezellig door geworden.

Vanaf 2009 zijn wij weer gegroeid. In 2009 zijn 2 damesteams van het voormalige Be Fair overgestapt en in 2010 heeft het voormalige ONA zich aangesloten bij Menhir.

Sinds 2018 spelen het voormalige dames- en herenteam van DIO OH ook bij Menhir.

Tijdens de afgelopen coronaperiode hebben wij, zoals meerdere verenigingen, helaas afscheid moeten nemen van een aantal leden.

Wij hebben daarom op dit moment 3 teams in de categorieën: recreanten dames, recreanten dames competitie en recreanten mix.

Regelmatig worden er door de teams en de vereniging extra activiteiten georganiseerd, waaronder toernooitjes, beachvolleyballen, etentjes of gewoon een borrel.

Daarnaast bestaat Menhir dit jaar 50 jaar en dat zal groots gevierd gaan worden.

Mocht je op zoek zijn naar een vereniging, waar gezelligheid en sportiviteit voorop staan, neem dan eens vrijblijvend contact op met ons. Dit kan via het Interesseformulier, mailen of bellen/appen naar de ledenadministratie op 06-18120479.