mail@menhir74.nl

Het begon als bedrijfsvolleybal in de jaren ’70 bij de vroegere tabaksfabriek Theodorus Niemeyer, later British American Tobacco Niemeyer (BAT) en sinds 2022 verdwenen uit Groningen.

Maar de daaruit voortgekomen volleybalvereniging Menhir ’74 bestaat nog steeds en in 2024 maar liefst 50 jaar. Dat was een reden voor een feestje!

Het speelde zich af in het Stadspark in Groningen, waar we met een leuke hoeveelheid leden en oud-leden dit hebben gevierd.

Na de koffie hebben we een ronde disc-golf gedaan met verschillende teams door het park.

Dit werd naderhand afgesloten met een heerlijk warm en koud buffet bij Stadsparkpaviljoen Ni Hao, waar een ieder zijn en haar herinneringen kon ophalen en delen over de afgelopen 50 jaar.

Kortom het was een geslaagd evenement.

Delen via: